matmatmatmatmatmatmat

godmorgon! helskumt att jag skriver på morgonen, men jag är redan klar. helt gal1. min buss går liksom om femtio minuter. så nu sitter jag och käkar frulle och kollar totally spies, såklart! vi ska ju simma idag igen. fett otaggad. man blir ju astjock när man precis har käkat. på morgonen är man typ fett smal annars. jaja, jag är cool ändå. det är inget fel på tjocka människor. bara för att vi har råd att äta mkt!??!?!??! nej men serri, mat är det bästa som finns. erkänn, de tycker typ alla. ni bara låtsas för ni vill vara smala. jag älskar iaf mat och palla typ lida sig igenom livet och vara sugen på massa saker och inte få äta det, bara för att man vill vara pinnsmal. det är finare att vara lite såhär kurvig, typpppp. ah, det va allt för mig nu. ät mer tjejer!!!!!!!!!! det ska iaf jag :)))))
ssup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0