min bästis är bäst

hola guapos! skrev inge igår, sårrrry, men hann inte. drog till skolan, som vanligt :S dagen va nice, fetaste jobbigaste gympalektionen. jag och ellinor ägde satan alltså, sjukt grymma (Y) brände hur mycket fett som helst (hoppas jag). efter skolan drog jag till staden med ellinor emma nina och micke och där kom mickis och knackade mig på ryggen, så jag dissade mina fina vänner och drog runt med mickis istället. länge sen vi umgådes så det va astrevligt :))) jag köpte ett par leggings endast, och hon också. sen drog vi typp hem. käkade middag, drog till huddinge med johanna och hade asmys i mormors lägenhet.
handlade godis, träffade några omogna fjortisar i 12årsålder (?) som kallade oss äckliga horor och att dom skulle döda oss utanför. hahahahaha, cooooola va dom. vi pissade på oss. usch!
aja vi mös hela kvällen, galet. somnade mitt i natten, vaknade runt elva imorse. gick ner och handlade frulle. behöver väl inte ens säga vad för frukost?!?!?!? sen städade vi och drog hem. har precis duschat, ska dra till johannis om ett tag med mickis och fixa oss för kvällen. fekkkkkeeliiiiiito jao! tagga!
så pysssssss, hinner inte sitta här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0