nu tändas tusen rosa ljus

hallåhallå!
dagen va tjillpill. pallar inte berätta om skolan, inget speciellt hände. eller haha vi hade speed-dating på engelskan. fett kul det va, hihihi :)))) galet. sen va allt som vanligt.
efter skolan sällisade jag med johannis och robin hem. väl hemma så åt jag mellis och massa sånt som man brukar göra. dock satte jag inte vid datan, hehe. förresten åkte den i golvet imorse och jag dog för jag trodde den typ pajja eftersom den ramla från typ sju meters höjd så ah, det kändes kört. okej, typ en och en halv meter men iaf. men den vekar ju funka prima ballerina :))))
åt sallad till middag, yummie (Y) sen så drog jag mami och syster till kungens kurva och letade skidjackor. hittade ingen, så det slutade med att vi shoppade loss på ikea. nej okej, inte shoppade loss, men köpte massa nya glas, massa ljus och lite kuddar.
när vi kom hem duschade jag, och nu sitter jag här med tända ljus, dricker te och pluggar. eller ja, jag försöker. men fattar inget. och snart börjar paradise hotel. sista idag, final idag. ahmajgad jag dör. jag är nervös. orolig. allting. kul att man inte har något att längta till nurå :(((( men herrå nu måste jag koka mera te!

ps. linus min snyggaste vän langa snällaste kommentaren alltså, hihihi :$ han är sjukt cooool! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0