romme alpin!

hej alla! dagen va azyyyyyyyym. massa skidåkning, kalla fötter och frusna kinder och några vurpor (inte av mig dock!) ja, det va asmys att åka skidor med mina cooola vänner. bussresan va skoj och ja, hela dagen va toppen. pallar inte berätta allt sådär in i detalj, ni borde ju fatta vad vi gjorde. ja, åkte skidor!
dagens 'snyggaste' vurpa va iaf av micke. hahahah, klockren. gud vad det va kul :)))))

imorn har jag två timmars skola, sen ska jag träffa en sötis som förhoppningsvis får mig på bra humör. är så trött på allt och alla nu. bajs!
men ska typ dricka te och sånt nu och sen sova. puss på alla och bilder kommer. lovar det denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0