saturday night

hej hej hemskt mycket hej denna otroligt tråkiga kväll. släkten är här, men bästevän har dragit iväg och dissat mig totalt, såååå, what to do? sitta hemma och döööö elleeeeh? nej, men nästan.
vill typ bajsa på denna sjukt ovärda helg. typ hej vad har du gjort i helgen?
fredag; hemma med djävulens mensvärk
lördag; släktkalas utan bästis
söndag; dansa och höra om allas otroligt fina alla hjärtans dag med pojkvännerna/flickvännerna
fan vilken kul helg (Y) aja ska sluta klaga och trycka i mig mer tårta eller nåt, för att sen göra 326974 situps. yesbox. joakim tycker jag är äckligt kaxig på min blogg.... varför vette fan?!?!??!?!? ehehehe, jag tror jag alltid kan vara ganska kaxig, men nääääe, jag leker ju snäll här juh. ahaajaa, vem bryr sig. min blogg är cooool, jag är cooool och vad mer kan man göra? hejdå ha ett fortsatt bra liv :)))) ring och ni vill hitt på nåt och bor nära! <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0