sjuttonde februari tvåtusentio

tjenis! onsdag. världens bästa vän sofisis lindroth älsklingskusin fyller sjutton år idag, så nu får ni fan ta och gratta henne för fullt!!!!!!!!!!!!! glöm inte det!!!!!!!!!! hihi, puss pårej bästis.
längsta dagen, men idag varen typ tjill. hade två lektioner, sen simning som inte va så farligt som jag trodde, sen lurre och sen två lektioner till, fast då jobbade vi bah med samma sak för vi gör ett arbete, dom ämnena tsm, så jag och micke läste bah lite texter :)))) sen skulle vi ha två timmar musik men läraren va sjuk, så vi fick sluta. fett skööööönt. då blev vi fett glada. så vi hängde lite i centrum innan vi drog hem. nu kollar jag på high school musical 3. fast den är typ slut nu, så då tänkte jag faktiskt äta nånting och sen typ läsa min bok, som jag inte gjorde igår. fett illa! hörs LATERO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0