skiiiiiiiidor är cooooolish!

haj haj alla råååcoola bloggläsare :)))) jag är på toppenhumör. klockan är inte mkt, jag sitter och dricker cocosté, pratar med fina människor och har packat allt inför imorn (Y) (tror jag) så jaaa, vad mer ska jag säga? drar ju till romme imorn med skolan. rååånice eller vadå. hihi ska bli så skoj. är fett taggad. ska visa alla mina skillz i backen. lärde mig ju att hoppa 360 förra året så hoppas det går lika bra i år, hehe.
men ah, hoppas någon tar med sig kamera eller fotar med sin asbra tele, för det pallar inte jag alltsååååå.
men yeeaaaah, min dag va nice om ni ville veta. hämtade milton hos sin dagmamma eller va man nu ska kalla de, efter skolan och gick hela vägen hem från storvreten. fett långt, fett kallt, fett hurtigt. jag är bra, eller vad säger ni??!???!?! bäst jo ja vet :)))))
men what to say babes? ska läsa lite superviktiga bloggar nu, och sen måste jag försöka sova eller någe. ska upp senast fem imorn. heheheh, wish me luck. venne knappt what to wear :oooo har lagt fram två olika mjukisar att välja mellan, och sen två t-shirtar eller en långärmad, och sen har jag bah bestämt munkis (Y) azyyyyyym. aja careface på det, skriver imorn när jag är hemma.
smsa om ni också ska till rommis imåååååååårn! puss hej leverpastej!

ps. se upp i backen 147 hål i nacken (Y) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0