skog

tjenis benis alla snygga!

jag sitter i bilen påväg till sälen jus nu. vi åkte typ halv sju imorse så nu har vi cirkus tio mil kvar bara. låter nice :))) milton har spytt två gånger, asäckligt, menmen, what to do?
har käkat en kanelbulle, hihi va asgott. och sovit lite. mer har inte funnits att göra. sen slog det mig att jag kunde sätta på datorn. vi gillart! internet funkar fett bra här (peppar peppar ta i trä)
filip med familj är typ längre fram än oss. kul för dom.
har inte direkt mycket att skriva eftersom det inte händer så mycket i vår röda bil, hehe (Y)
har lyssnat på music heeeela resan typ.
jag har tappat två lösnaglar också. inte så värst kul. aja, nu ska jag hänga på facebook och leka cooool.
tjenarååå vi hörs LATERO!!!!!!!!!!!!















bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0