sunny day

shuuuuue bloggen! jag är redan hemma. fett nice. fett ovärd dag.
kom försent till skolan såklart eftersom sl har damp. hade ingen matte för läraren kom typ inte, hade historia, lunch, hade inte psykologi för läraren kom inte, och fick jobba hemma på samhälle. haha, sickt vad snön skapar problem. men nice äre ju iaf :)))))
nu sitter jag framför teven och busar med camen lite. ska snart läsa bok. livet leker ibland. på lördag åker jag till fjällen. typ nice eller whaaaaat?! tjaråååå / bääroooohw!

ps. jag hoppas verkligen att du skickar vykort till mig dennis därifrån thailand. annars blir jag asledsen :(((((( ds.

dagens outfit



barris ♥ russin


Kommentarer
Postat av: Mikaela

den där boken är sjukt bra :)

2010-02-22 @ 15:51:14
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0