tufffffing

typ såhär tjaaaa assåååå. min vän linus ville så sjukt jävla gärna vara med i min blogg. asså han har typ tjatat i måååånader, så nu äntligen ställer jag uppp....
nej, riktigt så äre juh inte. han skrev de typ precis just nyss och ja bah: shit jag är typ assnäll idag så jag bah göre :D så detta blir typ ett inlägg om honom eftersom jag inte tänker på så mkt annat nu, eheheheh :$
ja, jag och linus råååå va typ... bästisar på dagis. asnice, jag vet. och jag va typ dööökär i hans tvillingbror joel.
ah, jag typ torkade snor på dom två, ehhehe va typ deras mamma (Y) haha minns du det linus ;)))))
vi lekte, aaaaaalllll the time. sen bah slutade vi på dagis, och dom vet jag inte vad dom gjorde då, men vi träffades iaf typ.. aldrig mer igen :(((( sorgligt huh?
sen bah i somras så bah låg jag och kollade lite i joakims mobil, så bah stog det *efternamn* joel och *efternamn* linus, och jag bah, aha, jag tänker på joel och linus. och han bah: ah det är dom från ditt dagis. jag bah: shit pommes :| så jag bah typ smsa linus från hans tele men han svarade inte :(((( diss, i know. elakt, yes!
sen bah lite senare så hitta jag dom på fejjan, blev vän med dom och nu bah snackar jag och linus satan, eller nååååge. han är råååååcooool, snäll, rolig, fetttt töntig och snyggg som faaaaaaan, och har assssfina läppar! vi gillart, right! ;)))))))
nej men seriöst så är linus största tönten och han skäms hur mkt som helst över att vara med här i min feeeeeeeeta bloggggggg :D:D:D:D:D fan vad jag är snäll och kul! pussss pårej! <3333333333

Kommentarer
Postat av: Linus

hahaha tack så mkt ;D

nu blev jag äntligen nöjd eftersom jag tjatat så länge ;D tacktack ;)<3

2010-02-14 @ 00:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0