typ tja puckelpist!

hallå i stugan! sitter här och tjillar i fotöljen. killarna kollar hockey, mammorna bastar och jag bloggar. yeeaaah! smygtittar lite på hockeyn faktiskt. vill ju inte verka som en coool tjej som gillar hockey, hihi!
canada leder just nu med 1-0 för er som ville veta som inte har tid att titta typ.
imorse vakna vi astidigt och åt dunderfrulle med fruktsallad och allt, som alltid i fjällen. rååånice i know.
sen drog dom vuxna ut till skidbacken som vi typ bor i, asnice att det är så nära. iaf, vi ungdomar (haha) stannade i stugan och mös. sen kom färonen hem och vi käkade lurre, och sen drog alla utom mamma och angelique ut till backarn. men de va assstråkigt, verkligen. hur dåligt som helst. helt opistad pga snöing inatt juuuh, så ah det va fett med snö i backarna och typ puckelpist. riktigt onice. man flög ju as hell. iaf om man åker så fort som jag. lite läskigt juh :((( så vi åkte typ tre åk och sen vilade vi i toppstugan med varm choklad och snacks. vi gillart.
haha, när jag filip och sibbe skulle hem därifrån så visste jag typ vägen, och började åka den, men dom sa att de va fel och att vi skulle fortsätta på dendär transportstäckan, så jag fick börja gå upp, och fortsätta längre bort, och sen hamnade vi hur fel som helst, långt as hell från stugan. haha sen åkte vi en liten skogsväg och hamnade på en bilväg vid fel stugor, så vi fick bära skidorna och gå uppåt i fucking djupsnö. jag ramlade ett x antal gånger och lökade sönder. fyfan va jobbigt. aja, tillslut kom vi hem, gjorde ingenting. vad finns det att göra liksom?
sen blev det god middag och efter det hoppade jag och filip in i bastun, och nu har vi hamnat här som sagt.
men snart dör min dator och jag är för lat för att hämta sladden så jag önskar er en trevlig kväll, vad ni än gör.
puzzzar från skidåkarN
så vi åkte typ tre åk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0