erkänn att allt är azyyyyyym!



-ordet pung; det måste vara världens fulaste ord. jag hatar't. låter så äckligt. fult och ovärt ord.

-alla ♥♥'s dag; ovärd dag. bara för att göra oss singlar deprimerade eller vadå? man kan älska varje dag.
vi vill inte höra dagen efter hur gulliga era pojkvänner va, vad ni gjorde och hur fina presenter ni fick. klart man blir depp att man inte själv har nån snygging som uppvaktar en extra mycket denna dag. nej, ta bort fjortonde februari!

- snö; jag vet att jag inte behöver säga nånting mer förutom att den suger är kall äcklig ivägen och kan dö! och den dödar ju nästan folk där den ligger på taken så tung så att dom rasar in. usch och fy!

- härmapor; har sagt det förr och säger det igen? ni som härmas, whazzzup with that? är ni efterblivna? orkar ni inte tänka? eller har ni bah ett förjävla tråkigt liv så ni inte kommer på någe kul själv nånsin? sluta sno balla egen-påhittade-ord, outfits, favoritlåtar och smarta idéer från oss coola. inte mitt fel att jag är cool har stil och är allmänt smart. elleeeeh? nee, så sluta upp med att vara wb mig. ni kommer ändå aldrig bli lika bra!!!!!!

-falska rykten; jag bajsar på folk som sprider falska rykten om allting överallt. typ snälla väx upp och sköt ert eget liv. hitta inte på massa osanna things om mig. inte kul. fattar ni inte det? ni är råååpatetiska och äckliga!

-tjuvar; fattiglappar som måste dra till privata fester och sno jackor busskort mm. inte vårt fel att era färon inte har jobb eller vafan nu problemet är. men skaffa egna grejjer! blir ju lack!



-russin; det är asgott litet mellanmål och man tror att det är nyttigt. mer russin åt folket!

-efterlyst; ett bra program som hjälper att hitta tjuvar mördare och borttappade flickor, typ. fint när folk ringer in och tipsar :))))

-dennis; bara för att han är en så cool och fin vän och alltid fett snäll och aldrig dryg som vissa andra!

-3-reklamen; -'hej jag heter carina och jag har jack' -'hej carina!' hahahahah så kul!

-hitta.se-reklamen; haha lie-mannen hämtar tele-katalogen, med typ finsk brytning. hahaha också råååkul (Y)

-keshas låtaR; hur bra som helst. hon är grym! love it

-nallebjörnar; mjuka och hur söta som helst. inget dåligt med dom.

-underkläder; det behövs alltid, man kan köpa fett snygga matchande, eller bah supersöta trosor för sig. alltid lika kul att shoppa, och sätta på sig.

-facebook-grupper; hur sköna som helsssssst!

-hubba bubba; världens godaste tuggummi, och bäst att blåsa bubblor med (Y)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0