askul att veta!



jag suger på att laga mat
jag är mörkrädd
jag är beroende av cola
min favoritfärg är rosa
jag tror på horoskop
jag älskar tivoli
jag får ångest inför julafton
jag hatar grodor/paddor och maskar
jag är typ sällskapssjuk
jag älskar att äta
killparfym är världens bästa lukt
jag blir sur om jag inte har fått sms på morgonen
jag kan vara värsta bitchen ibland fast jag inte menar det
jag älskar barnprogram
jag har världens bästa humor
ibland kan jag tycka att jag är snygg
jag älskar smink
jag plattar mitt hår varje dag
jag tror på spöken & varulvar
jag tror på ödet
min högsta önskan är fortfarande att kunna trolla
jag älskar uppmärksamhet
jag somnar (nästan) alltid när jag kollar på film med kompisar
jag har dansat sen jag va fyra år
jag har sett en äkta havssköldpadda i havet
jag har sett delfiner i havet
jag skrattar åt typ allt
jag ser jättearg ut när jag inte skrattar
jag blir ledsen när jag ser att typ alla har ett förhållande på facebook
jag har inga pengar kvar
jag är ännu coolare på rikigt än vad jag verkar i min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0