Utkast: Feb. 20, 2010

tjaaaaaaa! min fredag var totalknasbraknäppgalen! började med att jag vaknade fem på morgonen för att se konståkningen i os, eftersom plunshenko åkte. han är bäst!
sen gick jag upp halv sju, fixade mig och så. ah juste, bloggade ju på morgonen. men hade matte, men typ mer än halva lektionen satt jag ute och snackade med fredrik, hehe. sen hade vi simning, askul faktiskt. simmade tjugo längder och sen spelade jag och killarna vattenbasket. rätt kul, men asläskigt, eftersom att man fick trycka ner den som hade bollen under vattnet, haha :oooo aja, efter det drog jag och sofia till donken och käkade lurre, och sen på svenskan kollade jag micke valter och hugo på en film till vårt arbete. tjill. drog hem, sminkade om mig, åkte till skärholmen med mamma för att köpa en klänning till kvällen som inte fanns, så då blev jag ledsen och åkte till stan. tågen va miljoner år försenade, jag typ satt fast i stuvsta, på södra, gick av där och typ kubba runt och leta efter tunnelbanan, skällde lite på killen i spärren, lökade, köpte klänningen, väntade på tåget och sen äntligen hamnade hos sofia. där va massa asnice brudar, vi dansade snackade käkade och hade grymt kul. drog hem runt halv ett, somnade direkt. helt gaaaaaaaalen dag och kväll, men nice ändå.

idag har jag bara städat städat städat och städat. fett onice, men what to do? det behövs ju.
dennis som är i thai hade skickat ett meddelande till mig på facebook idag och skrivit att han åt en glass åt mig idag, hihihihi (aa) så sööööööt han ärrr! hoppas han hare azyyyyym där nere/uppe, vart det nu ligger.

ikväll venne what to do. johannis och jag skulle ses men hon pallar typpp inte och då langar man sadface på det och sen funderar man ut nåt annat att hitt på. tyvärr har jag inte kommit på någe så kanske blir myskväll med mamma, vi får se. ingen bryr sig. hejdå!



när jag rensade mitt smink insåg jag att jag nångång i tiden älskat ögonskugga. speciellt rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0