ehehhehe vadå rubrik?

tjenis alla coola korvar! jag är hur sugen som helst på dennis-korv. fett gott med en sån såhär på kvällskvisten!
aja, dansen gick väl bra. va tröttis bara. och kom försent till baletten eftersom buss tåg och tunnelbana va försenad! dåligt! menmen, what to do? bara att vänta liksom!
sl typ såhär tipsar? eller vad man nu säger, att folk ska jobba hemifrån imorn, hahhahaha! bra! iaf inte åka i rusningstrafik. hahahha, ännu bättre att jag börjar åtta och liksom åker i rusningstrafik. vore asnice om jag inte kommer till skolan imorn, hihiihi! pga all snö! fuck u dennis som bah sitter och schteeeeeker i thailand i värmen och säkert käkar glass nu samtidigt som du läser min råååååtufffffis bloggis och bah typ garvar åt mig nu och är fett glad att du hare fett nice och ja typ asdåligt :(((((((((
snart ska jag tagga upp till mitt rum, när wallander är slut, och typ läsa psykologi eftersom vi har förhör imorn, sen ska jag läsa i en bok som ska va klar på fredag, och sen ska jag sättta på mina lösnaglar. asnice. sen ska jag typ ligga lite på spikmattan eftersom det är typ asbra, för nånting, venne vad. och sen ska jag sova. eller först titta på satc, tills jag somnar.
tänkte att ni kanske ville anteckna dethär, så ni inte glömmer hur resten av min kväll ser ut :)))))
men ah, herrråååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0