heheheheh

hejsan! sitter i skolan med micke. har slutat. tjill dag som vanligt.
hade naturkunskap, jobbade med wiktor, vi va bäst. sen hade vi engelska, gammalt nationellt prov, hörövning, gick väl sisådär. sen slutade vi. käkade lurre, sallad och couscous, för det va blodpudding och potatisbullar. äckligt typ! nu ska vi jobba med en engelskakompletering men hela min grupp typ drog hem så... ah rätt oschysst tycker jag. fuck heller att jag tänker göra hela skiten själv!!!!!!!! så ah vi får väl se hure blir med den då. jag kan ju skriva lite och skicka in och säga att dom andra bara drog och att jag har försökt iaf. ah, det tycker jag låter bra.
men aja, ska snart dra hem och ikväll äre dans!!!!!!! herrrå puss hej tack klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0