vadå rubrik?

shit vad mina vänner langar fina kommentarer. eller ah typ, hihi. men ja, glad blir man ju :))))
sitter i skolan nu, slutar ju fem idag, men hade nyss prov, jag blev klar typ fort så nu äre fyrtiofem minuter tills musiken börjar. skönt. sitter och tjillar i bibblisen med ellen. de e niiiice!
venne riktigt vad jag ska skriva. vi hade brottning idag på gympa, hahah, galet. helt jävla galet. men de va kul!
sen hare inte vart så mkt mer cooolt, förutom en film vi såg. lilja 4-ever. fyfan vad bra den va!!!!!!!!!!! skooooja. fett seeeeg film, haha störde mig fett mkt på hennes kompis. uscha!
men herrrå har inte mycket mer att säga nuuuuuu, bussen har stannat. haha neeee, men ja, venne hur jag ska avsluta heller, blir alltid på samma gamla tråkiga sätt så nu äre slut!

ps. ellen är rååååcooooool! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0