spännande inlägg asåååå!

HEEEEEEEEEEEJ!
ska berätta om de senaste dagarna.....
i söndags åkte jag till dennis, och där va även nils, och dom satt och kolla fotbollsvm. gud va kul de va :D:D::D.d
sen skrämde dom upp mig, och vi gick och lämnade nils hemma hos sig...(?)
sen vare typ hem och slagga.
i måndags typ regnade de när vi vaknade, men sen slutade det juh och vi bestämde oss för att bada. nissse hängde på och de va asvarmt i vattnet typ. niiiiice. sen drog vi hem till dennis igen och kolla film alla tre. den va typ dålig men ah, kul iaf. åkte hem på kvällen och gjorde ingenting.
i tisdags solade jag heeeeela dagen. såå skönt, och sjukt varmt. på kvällen drog jag och johanna till skansen och sjöng allsång och tittade på djuren, hiihih. myyyyyyys!
idag äre onsdag och det enda som har hänt idag är att jag har opererat min tå. yepppp, jag dog lite för bedövningen gör så jääääääääävla ont, men det gick bra :))))) skönt att den ska sluta göra ont nu. kul bara att jag ska operera den igen i semptember och inte kommer få dansa på två veckor. BRAAAAAAAAAAAA! eller inte! ååååhåhåhåhå jobbigt. menmen, sen får jag ju dansa hur mycket jag vill när tån är bra! (Y)
nu ska jag dö lite av uttråkighet och leta efter nåt gott att mumsa på. typ vattenmelon......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0