DENNNNNISSSSSs

hej jag heter caroline och jag ska skriva något fint om min pojkvän.....
han är helt knäpp i huvudet, elak, ful, tjock och allmänt irriterande. vad mer finns att säga?!
nej elak jag är. men han är snygg, typ världens snällaste och så är han rolig. alltså helt knäpp! men vi gillart.
han är mysig och trevlig och han är vältränad och blind. han har snygg klädstil som tur är, och världens snyggaste flickvän. och så har han en bästis som heter nils a.k.a nisse, hihihi! och så blir han rädd när jag skrattar såhär; MOHAHAHA MOHAHAHA. och han heter dennis, för er som inte visste det. och han är mer kär i miley cyrus än mig, och han älskar hannah montana! ja han är en nörd! han bor på landet a.ka mölnbo, och han har massa kossor och grisar och sånt. han är en bonde. nej lur på den!!!!!!!! men han bor på landet. fast han tycker inte det är landet.... så äre väl om man bor där och kallar stan för stockholm och södertälje för stan.
han är beroende av energidryck och hans favorit är monster. och så är han bra på att laga mat, (förhoppningsvis) eftersom att han ska laga hemmagjord pizza till mig och johanna imorn, och nils kanske....
han är bra på fotboll också. tror jag. har aldrig sett han spela, MOHAHAHHA! han har typ världens vanligaste och tråkigaste (feeeeeelåååååt) efternamn. JANSSON!
nu vet ni det viktigaste om han och tyvärr har jag inte fin bild att visa. dock finns det ju massa bilder på facebook men dom är alldeles föööör snygga för att visas. vill inte att alla ska dreggla över min pojkvän, hehehehe!!!!!!!!!
men ni har ju sett andra söta bilder på han tidigare!




Kommentarer
Postat av: dennis

men hahahahahahahahahaah! man undrar vem det är som är knäpp egentligen?!?!?!?! men jag tycker om dig ändå ska du veta :D:D:D.d.d.d:d:d:D <3333333333333333

2010-06-18 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0