huvudvärk!

tjoho! har inte skrivit sen typ torsdags natt. ojdå!
fredag var ju midsommar, wiiihuuue va kul det var. drog tilll kusinen sofisen och käkade lurre med masssssa folk. sen blev det lek.... SUMOBROTTNING i sånadär dräkter. hahaha fyfan va kul det var. herremingud. va ju typ mest vuxna där, och många va typ fulla redan efter lunchen så shit pommes va man fick skratta :D
sen när alla kört och vunnit mot varann och massa sånt så blev det middag. det va gottti. vi körde femkamp med småbarnen också. det va kuuuul. fast okul att mitt lag förlora :(((((
sen blev det dans och parteeeyyy och allt va azyyyyyyym, till det blev lite kaos. men då mös jag sofia och isabell i sängen istället och kollade ice age. sen snacka vi lite tjejsnack och somna vid typ... fem, sex?!
kvällen och natten va iaf hur bra som helst. skönt att träffa bästis igen.
på lördagen vaknade vi och började städa lite och tjilla, sen drog jag mamma och pappa hem. jag duschade och gjorde mig fräsch för att sen träffa johanna. vi gick och köpte glass och schteeekte på en gunga. hääärliga sommarkänslor <3 sen drog jag hem, åt mackor till middag och sen kom dennnnis. myyyyyys hela kvällen. han slaggade här, imorse låg vi i sängen för länge, åkte till stan vid typ tre. jag shoppade en jacka..... sen åt vi donken hos johanna, ehehehe (Y) sen hade alla affärer stäng och jag och dennis åkte hem till mig och tjillade, mamma bakade paj och sen åkte han hem.
imorn äre jobb för mig igen :(((( fyyyyy jag orkar inte!!!!!!!!!!!!! men therese är där iaf sååååå d.:d.D.D:.
nu ska jag tvätta bort sminket, dricka lite mera te och läsa sofis mode i sängen. sen blire sleeepa till SATC, som vanligt.
och min kära syster kom hem från spanien inatt också, och hon hade lite fina saker till mig. så snällis! saknade henne när hon va borta!
GODNATTTT!


nathalie och sofia brottttas lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0