i wanna be a billionaire

hej alla där ute i vårt avlånga land. vädret är inte på min sida idag iaf. regnet öser ner, och jag hade planer på att sola. men ja, så blev det ju knappast. istället har jag legat och gråtit i soffan hela dagen till titanic. det är ju mys!
min dator är typ helt knäpp, så sitter vid mammas nu. den går inte att stänga av, och så laggar den heeela tiden och spotify har damp. då blir man ju glad! LUUUUUUUUUUUR! jag får damp.
mina planer för ikväll är väl att ligga hemma för mig själv och göra ingenting. johanna ska jobba imorn och dennis ska på fest ikväll och jag har inga andra vänner. ehhee lur på den också. men vi får se vad jag hittar på, eftersom att dom i min klass ska till grönan och lyssna på nåt band jag inte vet vad det är och jag känner mig inte såååå taggad på det. speciellt inte i regnet.....

igår drog jag och johannis ut på nya äventyr i stockholms stad. eller ja vi åkte dit, det va astråkigt så vi drog till mölnbo och åt tårta hos min pojkvän. sen kollade vi hannah montana och sen va klockan dags att åka hem. det va trevligt iaf!
nej nu måste jag sluta snacka blaj och försöka fixa så att jag kan lyssna på musik, och ringa ett viktigt samtal.
LATERO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0