kakor är gottttt

hallllå i stugan!
jobbade igår, va rätt kul. hände massa roliga saker som jag inte pallar berätta. måla fick jag iaf göra :D.D.D. och så högg jag mig rakt i handen, så fick värsta jacket, och de blödde massa :(((( stackars mig!
och varmt vare (Y) idag också. jag dog! men de va riktigt nice. va rätt tjill idag på jobbet. fick sluta två timmar tidigare också. niiiiicieeeeee!
har handlat med mamma och köpt lite nya grejjer tills imorn. men venne vad jag ska ha på mig.....
antingen en klänning jag köpte idag eller en kjol jag fick i lördags. hhhmhmhm, svårt! vet iaf hur jag ska göra med hår och så. menmen, ni kanske får se bild imorn.
ska iaf till kusinerna om ni inte visste. blir värsta partyparty. hur nice som helst! synd bara att min dennis inte fick följa med.....
har inte mycket mer att säga, förutom att jag ska tjilla nu och är heeelt slut efter första jobbveckan. tack&hej!


Kommentarer
Postat av: Micke

Asså carro jag älskar din blogg!!! Du skriver så himla roligt :') <3

2010-06-26 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0