love is in the air

heeeeeeeeeeeeej! inte alls länge sen jag skrev, nejnej! fem dagar och elva timmar är inte mycket, ehehhe.
sen jag skrev sist, antar att det var i onsdags, så har jag gjort massssa skoj. min pojkvän har sovit här, jag har sovit hos honom, johanna har sovit här, jag har sovit hos henne, jag har träffat min älskling sofia, jag har shoppat, jag har badat i underkläderna, jag har ätit sallad på en brygga med min bästis, jag har kollat på dennis fotbollsmatch, jag har blivit liiiite brun, jag har ätit godis, jag har druckit trocadero, jag har spelat kubb, jag har gått på marknad, jag har hoppat studsmatta, och jag har haft allmänt roligt. eller förjävla roligt rättare sagt. en helg med de tre personer jag älskar mest. det kan inte bli bättre. och att vara ledig fem dagar från skolan liksom, sjukt nice.
imorn har jag skola, labb på morgonen och sen typ utvärdering på engelskan, mer vet jag ej. på onsdag får jag sommarlov. hur jävla fucking nice som helst. men nu blire satc och sova. heerrååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0