måndag

godmorgon världen!
solen tittar fram mellan molnen ibland och man kan ju hoppas på att vi slipper regn under dagen.... men det är väl att hoppas på för mycket.
tänkte iallafall ta en tripp till stan med johanna. hon skulle shoppa nån tröja hon hade hittat. själv har jag shoppat upp hela mitt studiebidrag plus 500 kronor från mamma så, shopping för mig idag blire nog tyvärr inte :((((
på en hundring kommer man ju inte så långt. speciellt inte om det är 16 dagar kvar tills man får pengar igen.

har iaf tryckt i mig en rejäl frukost. en skål med mjölk och cocopops. valet stog mellan cocopops och cheerios, och såklart blev det cocopops, onyttig som jag är. men vafan det är sommarloooov :D
jag borde nog göra mig klar nu kanske. ska messa johanna och se om hon är vaken.
mussmuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0