mitt fredagsmys!

har suttit och kollat kläder på hemsidor typ hela eftermiddagen. man blir ju deprimerad av att inte ha några pengar...
jag vill ha en långklänning, men hittar ingen snygg och bra. h&m hade en skitsnygg, men den verkar inte finnas längre. faaaaaaaaan!
hittade lite annat snyggt på h&m som jag ville ha och så snäll som min mamma är beställde hon hem det till mig när hon kom hem, då blev jag glad :))))) dock lovade jag att städa min garderob ikväll om jag skulle få dedär så, ah, jag har många timmar framför mig ikväll. men köpte lite gotti som jag ska mumsa på samtidigt när jag va och handlade mat med mamma! tur för mig!
schysst att jag gjorde fett fina bilden i paint med lite av det jag beställde hem, så bah gåren inte att ladda upp :((((

dethär är iaf vad jag ska sysselsätta mig med ikväll :)))))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0