mysiga helg!

aloha!
sitter i sängen, mumsar popcorn och kollar hairspray. helt för mig själv. ganska skönt faktiskt.

igår drog jag till min pojkvän dennis! vi typ mös lite tills det va dags att laga middag, eftersom att hans föräldrar inte var hemma. mästerkock som han är bjöd han mig på hamburgare, haha :)))) men det va asgott! efter maten la vi oss i badkaret med tända ljus och skum och käkade ben&jerrys och låg där jättelänge. hur skönt som helst. helt galet mysigt! sen duschade vi och hoppade i säng typ. dennis slockna direkt medans jag låg där själv och kollade en prinsessas dagbok 2 som gick på teven. när den va slut ville jag kramas, men han låg där på mage och sov så sött så ville ju inte väcka han (a) tillslut somnade jag också.
idag drog vi ut och solade efter frukosten, men det kom så mycket moln hela tiden så vi åkte till coola gnesta och shoppade lite läsk. tyvärr såg dennis så liten ut så han fick inte köpa sin energidryck, hahaah! de va roligt!
sen drog vi hem och kolla film, fikade, åt lite mackor och sen drog jag hem. i spöregn! men solen va ju framme ett tag iaf.... kul väder på sommarlovet.
jag mötte fia en väääääldigt snabbis i tumba för hade lite kläder till henne. sen fick jag en trevlig busstur med mikaela och kom hem till en god middag.

nu har jag duschat och sitter i sängen och käkar popcorn, som jag sa... ska nog måla naglarna med mitt nya naglack jag impulsköpte igår. ni kan få se vilken färg det är sen, och så kaaaanske jag visar min nya sjal också om jag känner före!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TJAAAaaAaAaAAAAAAa dååååååå!


min pojkvän är ju så coooool! (Y) ♥

Kommentarer
Postat av: STORA dennis!

hjärtahjärtahjärtahjärta <3

2010-06-13 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0