myskväll!

tjuuuuu! drog till staden igår med johanna. satt och drack öl med några coola grabbar och tjillade. haha nej nu lurades jag. först gick vi runt i kungsan och lyssnade på artister och sånt, sen satt vi och va hur sugna som helst på våfflor men vi hade inga pengar, så vi fick nöja oss med vatten från donken. sen satte vi oss i ett tält där alla coola grabbar satt och drack öl, medans vi/jag tuggade på is. det va ju också gott :)))) sen pallade vi inte stanna så vi tog tåget till tumba och bussen till statiol där vi köpte choklad. sen satt vi och väntade på bussen tillbaka i tjugo minuter tills vi upptäckte att nästa buss skulle gå fem på morgonen. så vi fick traska hem och på vägen höll vi på att dö också. en bil tänkte köra på oss (på skämt, jättekul skämt) och jag fick hjärtattack och hoppade på johanna, eheheh. men vi kom hem oskadda och mös i sängen, käkade choklad och popcorn och tittade teve. MYYYYYS vare! nu duschar hon och sen ska vi dra iväg. hon till viktor (uuhlalalalla ;)))))))) och jag till hem :)))
hejdå!



jag igårkväll :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0