SKOOOOOOOLAAA ÄR BÄZT

hejhejhejhej! sitter i skolan nu, astjill. har inte haft en enda riktigt lektion idag. på psykologin fick vi komma när vi ville och bah lämna böckerna, på matten va det bara betygssnack, jag fick g om någon undrade.... ah och sen hade vi feeeeta håltimmen dåra. sen vare gympa, eh ah... sen lurre, jätteäckligt. jag åt fil. nu äre rast sen har jag redovisning på samhällen, sen äre betygssnack på svenskan sen musiken, no idea.
ikväll kommer min pojkvän och sover hos mig, hur mys som helst. imorn är jag ledig, fredag är jag ledig, måndag är jag ledig. galet asså. tisdag skola och onsdag SKOLAVSLUTNING! hej mitt liv är peeeeerfect. jag älskar allt för tillfället. skriver maybe mer tonight tack och hej!


jag är så sjukt söt på denna bild. älskar mig själv, speciellt när jag är arg :D


Kommentarer
Postat av: Falkbettina

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-09-13 @ 10:02:24
URL: http://falkbettina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0