soldansen

hallli hallå!
kul att man vaknar och ser en liten blå fläck på himlen, solen lyser och man tror att vädret är perfekt. man lägger sig för att sola, så kommer det feta molnet framför solen. kul! närfan ska man ha chans att få lite färg då? men det ser ut som att molnen börjar skingra sig här över mitt hus nu så kanske ska ut och lägga mig en stund. ska bara berätta om igår först....

för det första kan jag säga att jag lovade mig själv att fota lite för att kunna lägga ut snygga bilder här på min blogg, men det gjorde jag ju dock inte. fy på mig!
jag drog iaf till stan med johanna. där gick vi runt lite, hon köpte en tröja och sen käkade vi två cheese på donken :$
sen kom nattis in och va med oss. det va astrevligt för jag har inte träffat henne på hur länge som helst. vi tog en fika och satt och snackade. jätteskönt!
sen åkte vi hem till tumba och käkade sallad till middag på pizzerian och efter det drog vi hem till mig. där träffade vi mickis och gick en prommis med henne tills det var dags att gå in.
jag johanna och nattis bäddade med madrasser i vardagsrummet och la oss och kollade på she´s the man och kekade popcorn! hur mysigt som helst. sen låg vi och snacka i nån timme tills alla slockna. haha johanna snarkade (Y)
juste, jag lovade den snälla busschaffören att skriva här att han skjutsade oss ända till kassmyra-hållplatsen fast bussen bara gick till skäcklinge! tack snälla du :)))))) kanske ska bli dagens puss i metro, heheheh!

nu ska jag koka mig lite nudlar till lunch. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0