sommaren är kort!

hejhej! jag vaknade och insåg att vädret var på topp, så jag skuttade ut på tomten och pressade i solen. började tillochmed läsa en bok, hehe (Y) sen smsade en väldigt söt person vid namn johanna, så vi drog till staden med min hund. det va coolt. vi bah schteeekte överallt. typ. vid vattnet. vi hängde där polisen hängde och lite sånt. hur coola som helst. vi åt tillochmed glass. yummie! tummen upp för denna dag. det va sjukt nice väder. frös ALDRIG!
så nu har jag precis käkat middag och ska tillbaka till stan med johanna för att sen sova hos henne.
väldigt mycket johanna i denna blogg. men vi gillart :Dd:D.D.D:
hur coolt som helst förresten att man kan gilla folks kommentarer nu på fejjan. jag har väntat så länge, och sagt så många gånger att man borde kunna det. äntligen säger jag bara. det är bääzzzt!
ja blir nog inge mer inlägg ikväll eftersom jag myser med johanna då, men vi hörs imorn!
PÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0