SOMMMMMARLOOOOOOOOOOOOOOOV

tjena! hur är läget? med mig äre fina fisken. det är sommarloooooov! hej livet, hej lycka. jag är glad.
igår vare skolavslutning, hur mys som helst. efter det drog jag johanna ellen viktor daniel micke terése emma och jenny hem till viktor och grillade. yummie. vi lekte i parken också, och hade en trevlig stund. sen drog alla typ hem, jag och johanna till henne. vi åt pizza packade och drog till huddinge. vi skulle tälta, men hade inget tält.... eheheh. så vi plus massa andra drog hem till ellen och... ja hade askul. det va azyyyyym. vi slagga där. imorse drog vi hem typ tidigt. och nu äre sommarlov som sagt. ska väl duscha nu och sen hitta på nåt kul med johanna tror jag. vi får se. jag saknar min pojkvän. men livet leker iaf. pusssshej!


det blev en mycket bra bild av mig igår. kommer fler när folk langar!


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Swedenp

vad har du för roliga planer för sommarlovet då ;)

2010-06-10 @ 14:15:24
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0