spännande dag! ehehehe

shuuuue breeeeeh min tisdag har varit så cooool.
vaknade lite försent så pallade inte natur. kom till skolan typ halv elva, lämnade in historiaboken, sen engelskautvärdering på typ en minut, sen drog jag. jag och mina vänner satte oss på donken tills jag taggade till stan. mötte mammsen där, och hon köpte två kjolar ett armband och ett linne till mig. eller jag köpte och hon betalade, eftersom jag är helt pank :(((( eh jobbigt läge? jaaaaaaaaaa!
sen kom världens jobbigaste människa in och gjorde mig sällis. LUUUUUUR, världens bästa människa, johannnnnisen såklart. vi drog runt som cooola katter i stan och schteeeekte. såg en påkörd människa också mitt på gatan. hemskt. sen drog vi :pPppppppPp
vi åt kebab hemma hos mig och johanna rotade i min garderob, sen åkte hon hem. då duschade jag i cirkus en timme tills jag blev avbruten av min bror. han sa att det brann, och jag trodde han menade i mitt hus så fick ju panik, men han menade i storvreten. men himlen va svaaart av rök, så jag kubba ut med dyngsurt hår, osminkad och iklädd första bästa mjukisbrallor och munkis jag hittade så promenerade jag och min granne mikaela ner till storvreten och såg att hela sporthallen stog i lågor. ojoj säger jag bara. tegelstenarna bara rasade i en rasande (haha) fart och halva byggnaden var borta, och det bara brann och brann. coooool? ja! läskigt? ja! synd för storvretsbarnen? nej! lur nu ska jag inte vara elak, klart det är synd om dom.....
men vi drog hem sen och jag har fixat mig för sommarlov imoooorn. typ gjort naglarna någorlunda fina, tagit fram grejjs, allt sånt ni vet. nu ska jag bädda ner mig och kolla SATC såklart, och sova. SNART ÄRE SOMMMMMARLOOOV! hej jag älskar mitt liv, förutom dedär jävla cepebetyget min bajslärare gav mig. undra om man hinner prata med rektorn imorn? hehehe vet inte ens vem min rektor är HEJDÅ!


you'll be the prince and i'll be the princess

Kommentarer
Postat av: dennis

It´s a love story, baby just say yes <3

2010-06-09 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0