autografsamlarN

heji! sitter här och dricker äppeljuice och kollar scrubs. soft. önskar jag kunde göra de hela kvällen, men har ju dans sen. de är kul, men orkar inte idaaag. har huvudvärk och är dödstrött. men man som jag är (?) så åker jag och dansar ändå. inställningen ändras alltid när man är där, men nu känner jag mig bara äckligt otaggad. ska träna in mitt manus tills imorn nu och sen ska jag käka makaroner och falukorv. typ godaste maten egentligen, helt seriöst. ah nästan iaf. jag kan äta hur mycket som helst av det, hihiih (a)
hehe förresten, såg jackie ferm i huddinge idag, eheheh, lite coolt sådär, jag är cool ja vet. gick fram och fråga om autograf också :) eheheh or not! skulle jag aldrig göra, asså inte från nån b-kändis iaf.
fattar inte varför de är så kul med autografer egentligen. som när man va liten, man tog alla autografer man hade chansen att få. typ e-type liksom, hallåÅÅ??? sen hade jag alla gladiatorers autografer och jag vill inte veta hur många gånger jag skröt om det för mina kompisar, haha. fast om jag tänker efter äre ju rätt coolt, hähä ;)))) vet att ni är avis! på 6-års gjorde vi tillochmed autografböcker som alla fick skriva i, alltså lärare, föräldrar, rektorn och allt. haha vafan!!!!!!!!!!
PUSSSSSSSSSSS


hade tydligen kvar alla under sängen, haha.
va ju på inspelningen av programmet typ 4 år i rad.
'kände' ju typ plexus sååååå han fixart, haha! men de va kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0