bäst

hejhej! har inte så mycket blogglust, så tänker bara skriva kort. dansade i fredags, va kul. åkte till sofia efter, tjejmiddag med spel och frågesport och massa sånt kul. me like! vi hade jättetrevligt.
jag sov över där och vi låg och snacka skit om allt och alla halva natten. men vi sa lite snälla saker också, iaf om våra pojkvänner, hihi! när vi vakna runt halv tolv på lördagen käka vi frukost och softa i soffan. sen åkte jag till alvik och blev upplockad av mamma och brorsan, så åkte vi till bromma. kolla i lite affärer och fikade och sånt. mysi!
hämtade upp syster i ishallen och sen åkte vi hem. käkade middag och taggade till pojkvännen. käkade kladdkaka och kollade teve med hans familj. sen drog vi upp på hans rum och kollade komisarie späck och myste med godis och läsk.
idag vaknade vi lagom sent och gick ner och käka frulle framför teven. låg där i soffan ett bra tag tills vi kände för att kolla skräckfilm. FITTTTTTTTTTA, RÅKA RADERA HALVA INLÄGGET!
aja,den va inte så läskig. lite konstig. hade sett den förr men mindes typ inget, så de gjorde ju inge.
sen drog vi ner och käka toast och kolla mer skräckis med hans pappa och syster. mysi.
sen blev det middag, hamburgare, sen lite mer mys tills de va dags att åka hem.
ska snart lägga mig och kolla film. jag börjar klockan 3 imorn, hah! hur lyx?
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0