bildbrist vare här

alltså jag ångrar så jäkla mycket att jag inte valde dans på gymnasiet. vafan jävla ekonomilinje, vad tänkte jag med? så jävla mycket hela tiden typ, och matte. vi läser till matte c. vi har börjar med matte c. jag hatar & suger på matte. faaaaaaan. jag vill gå dans. då hade jag fan älskat skolan.

varför fastnar jag alltid framför alla jävla bloggar som finns? blir arg på mig själv. ska strax stänga av, välja kläder tills imorn (försöka) och sen hoppa i säng. ska sova så länge jag kan imorn. skönt!
godnatt rå

Kommentarer
Postat av: Mikaela

känner samma Carro,eller ah önskade jag tog foto linjen -.-

2010-11-16 @ 20:36:45
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0