fjärde november

fan va kul jag hade igår! det va trevligt folk och massa dans! iaf för mig elin och stella, haha. vi dansade hela kvällen typ. så jäkla sköna brudar. vi spelade lite sanning & konka också, och nåt supspel, haha. kom hem vid tre inatt och kröp ner i sängen direkt. fötterna va så himla trötta av klackarna och hela jag va slut!
vaknade skaplig tid imorse och gick upp och åt en bamsefrukost. va så himla hungrig. låg i soffan halva förmiddagen och kollade heartbreak hotel och barnprogram. myyyys.
ska strax gå och hämta min hund. behöver nog en promenad med frisk luft faktiskt. kan langa bilder när de kommer upp på facebook, eftersom jag som vanligt inte hade med mig någon kamera. kanske borde önska mig en när jag fyller år.... hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0