fjortonde november

hej. har inte bloggat på hela helgen typ, men har gjort annat kul :)
i fredags efter dansen som förövrigt va askul så kom dennis hit, jag käkade sallad till middag och sen åkte vi till min vän jimmy där de va lite andra vänner och kollade film och mös massor.
åkte hem till mig och sov sen. alltså jag och dennis.
i lördags åkte vi till skärholmen med min syster och jag köpte en present till mikaela och dennis shoppade massa snyggt. jag va såklart med på ett hörn och bestämde vad han skulle köpa, hehe (a)
åkte hem och fixade mig och fick sällis av jocke och sonny till mikaela. där va även sara becka och johanna, hela gamla gänget samlat. så himla trevligt hade vi det, med god mat, efterrätt och massa skratt. lite skräckfilm också såklart. precis som gamla goda tiderna, haha.
fick samma sällskap hem också nångång runt ett. somnade nästan direkt när jag la mig i sängen, va helt slut.
idag har jag beställt hem en garderob till mig från ikea som kommer lagom till min födelsedag, så har jag varit ute på lååååååång promenad i skogen med mamma och milton, och så har jag ätit pizza. typ min söndag i en kort sammanfattning. det har varit lugnt och skönt. ska ta en dusch alldeles strax och sen blire väl tevetittande med familjen typ. eller ah mamma och syster iaf.
tjarå

lite bilder från i lördags;









Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg (:

2010-11-14 @ 19:11:05
URL: http://hheeejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0