första advent

hej alla fans! :)
har inte bloggat alls idag som ni säkert märkt, men har ju faktiskt ett liv så jag har inte hunnit. hehe eller?
har faktiskt gjort noll idag typ, men hade ingen lust att blogga alls.
va hos johanna igår, käka middag och va allmänt fula framför hennes cam, alltid lika kul. sen kom alla vänner och vi mös i soffan och kolla filmer. och lekte kurragömma! min idé faktiskt.
imorse vaknade jag upp bredvid älsklingen min. vi gick upp och fixa oss, så åkte han på julbord och jag iväg med mamma och syster och kolla på en lägenhet och handla mat. efter det har jag softat framför data och teve hela dagen. ska alldeles strax kolla teve med familjen och äta lussebullar, paradis och dricka julmust. gud så mysigt. julstämningen är på topp, och om mindre än en vecka fyller jag år, hihi! längtar.
hörs kanske laterooooooo!

en dålig mobilbild på mitt julpyntade vardagsrum :)


& lite snygga bilder på mig och my bestiiiiiis from yesterday




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0