freeeeeeedaaaaaag

aloha alla därute! sitter vid köksbordet och softar. stört sugen på cola, men hade ingen hemma. eh typ hej jag har abstinens, behöver cola nu. eller nåt.
hade skola idag, två lektioner. va så sjukt trött på multimedian så jag garva åt typ allt daniel sa. haha så skön kille alltså. och vår lärare är lite tokig. hon hade fett snygg outfit idag iaf :) eller? ja alltså om man gillar röd skjortklänning till senapsgula benvärmare och värsta snö/bergsklättrarkängor så ja, då va den väl fin :) men de är inte riktigt min stil.
matten flöt på. försökte mig på ett tal men de blev bah fel så jag chilla istället. precis som det brukar vara.
ikväll blire dans och antagligen bio med pojken min. om de går nån bra film vill säga.
näe nu ska jag käka nånting. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0