GLADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

sitter och lyssnar på denna låt just nu
så himla mysi. blir fett glad, hehe. älskar julafton. fast inte tiden nu innan, får bara ångest för alla julklappar man måste hitta på och så har man inga pengar typ. kul. har iallfall en julklapp avklarad (Y) eller ja inte köpt den än, men hittat, och den blir grym. eller ja lite söt iallafall. hoppas den som får den gillart!
& mamma ringde precis och sa att hon blev lite sen för hon va tvungen att köpa en födelsedagspresent till mig när hon ändå va i huddinge. hihi nu blir man ju jättenyfiken och glad. jag älskar att få presenter!!!!!!!!! och snart fyller jag år, wiihiuueueueueuueue. på fredag faktiskt. inte långt alls.
men måste ut med hunden nu i detta iskalla väder :( seya, om jag inte fryser ihjäl på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0