gullivovve

gud va klockan går. skönt att jag börjar halv tio imorn iaf :) fast slutar kvart över fyra, segt. och 3 timmar fek mitt på dan. orkar inteeeeeeeeee! men vad gör man inte för skolan? eller nåt.... men ska upp tidigt och duscha. pallade inte göra de idag, hehe.
ska checka garderoben nu och se vad den har att bjuda på. man vet aldrig vad man kan hitta för spännande där inne. näe nu ljög jag. vet precis vad jag har = bara fula grejjer som man inte vill ha på sig. ibland iallafall. hatar kläder. inte att shoppa men att välja vad man ska använda. men kanske bäst att börja så jag inte står där hela natten. för ska faktiskt hinna läsa veckorevyn också :) PK


typ sämsta bilden evaaah men ni ser ju nästan hur himla himla gullig min lilla vovve va på gamla goda tiden. eller ja asså förra sommaren. han ser ju ut som en liten nalle. dör lite här såå söt han är :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0