gyhuijkolpåöasdsaf

ska sluta ha värsta deppångest allt vad de nu är och typ hoppa i säng. fast då får jag ännu mer ångest. jag har inget att ha på mig imorn, skulle sova tidigt idag men klockan är snart elva. firar ett halvår med dennis imorn och kan inte bestämma mig om jag ska gå på dansen eller hoppa den och bara umgås med honom. fyller år nästa fredag, vill ju hoppa över dansen då också och göra nåt med kompisarna, men kan inte hoppa över båda gångerna. vafan ska jag göraaaaaaaaaaaaa? har 22 kronor på mitt konto. är galet shoppingsugen men nästa studiebidrag måste gå till julklappar. alla drar iväg utomlands utom jag typ. orka ha vinter. man blir seriöst deprimerad av vädret och mörkret och allt. fuck! har fett mycket problem just nu. eller? amen fan pallar inte.
tjaråååååååååååååååååååååååååååååå sov sämst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0