HP

hei igen bloggi! dansen gick bra fast jag typ dog för mitt huvud sprängdes..... nästan. jobbigt.
men annars vare kuli och vi dansade på som bara den.
har iaf precis duschat och ska kolla igenom mitt manus igen.
är fett trött.....på alla som tjatar om HP! asså harry potter har blivit töntigt nu, eller nåt. ehehe har typ sett dom fyra första filmerna, dom tre första va bra. de va kul när man va liten och inte alldeles för mycket monster och grejs och allt vad som nu är med. sluta tjata iaf! pallar inte se hela facebook fullt med HARRY POTTERRRRRRRRRRRR <3333333333333333333333333 typ.
allt för mig :) PÖSSSSSSSSSS


hihi ganska så söt där i början iofs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0