i´ll go boom boom boom

amen tja fan!
fan va nice jag har haft det när jag inte har bloggat, hehe. näe men asså stack ju på dans igår. hade vikarie på streeten och han va lite mongo. grym på att dansa men....... hans attityd va inte den bästa. men så äre ibland. de va rätt kul iaf. efter dansen hoppade jag av tåget i huddinge och mötte upp min pojkvän. han hade med sig mat och cola och chips som vi mumsade på i mormors lägenhet (ja hon är ju i spanien) kolla på teve och duscha och allt dedär. asmys. sen hoppade vi i säng och låg och snacka typ länge, sen somna vi.
vaknade imorse astidigt. somnade om, mamma ringde. jag gick upp och fixade mig lite, dennis låg kvar och sov eftersom han va ledig. fatta jobbigt de va för mig att gå upp asså. så äckligt trött. kolla ut genom fönstret och såg snöstorm. mysigt! eller? näe inte direkt. gick till idrottshallen, spelade innebandy. vi va 3 tjejer där idag, resten typ skolkade. svikare. haha näe men asså, innebandy är inte direkt min favoritsport. fick bollen på mig fyra gånger, asont :((((( hade matte sen. på lunchen gick jag och väckte dennis lite, mös och sen köpte vi upp lurre till lägenheten och åt. vilade i soffan framför teven, haha ja va astrött. jag gick tillbaka till skolan och hade engelska, ingen svenska efter det eftersom att läraren va sjuk. lycka typ. gick tillbaka till lägenheten och så hade min finfina pojkvän fixat lite mys med julmust och choklad och tända ljus och allt. så himla söt. så softa vi där tills jag hade utvecklingsamta. min lärare är så jäkla seg och satt och snacka i 45 minuter. jag dog! när vi dragit över tiden med 20 minuter knackade terése pappa på, hahahah. då va vi tvugna att avsluta, äntligen! (Y)
åkte hem och softa med dennis här, käka middag och kolla teve. han drog hem vid tio och jag ska strax hoppa i säng. är dödstrött. guuuud så långt inlägg. herrrrrrrrrrrrrrrrrrå


fett söt tjej. fett gammal bild! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0