ingen fantasi

heje! fick sluta tidigare idag och jobba hemma på engelskan, ja asså om man ville. vi ville de, så vi gjorde de. jag och jimmy dåra. men eeeh, jag kom nästan nyss hem för hämtade min vovve på vägen hem. jobbigt asså, så jevla kallt ute.
ska iaf börja plugga strax trååååkigt. vill bah lägga mig i soffan och slappa.

min syster har tydligen fått ett nytt jobb och söt som min mamma är så tycker hon vi ska fira de, haha, så dom ska köpa med sig restaurangmat hem (kan ju inte gå ut på restaurang med vår hund som inte kan vara ensam hemma) och så ska dom köpa med sig nån efterrätt. mumma. mer firande än de är på min födelsedag typ :( skojjjjjja. på tal om det så fyller jag ju år snart, ehehehe.
meneeee, nu måste jag göra mitt pluggi! mussmuss



så himla gulligullhund när han ligger och myser hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0