L A S E R D O M E

hejhallå! åkte till dempa igår och mös med american pie 2 och baksmällan, och lite choklad på det, och cola i glasflaska. så himla cool familj, dom har alltid glasflaskeläsk hemma, så mysigt att dricka ur!
imorse sov vi till tolv och jag fick panik för tåget gick inte och jag dog för jag skulle till stan och vara där senast fyra så jag satt och gnällde hela dagen men sen löste sig allt för min boy är bäst och jag mötte mina fina vänner på tåget och vi spelade laserdome. så jäääääkla kul. jag dog lite för två ungar jagade mig och jag kunde inte komma undan. lääääskigt. men jag vann. eller? eeeeh, ni får välja själva vad ni vill tro. men jag va ganska grym iaf.
har ätit en god middag med hela familjen och sen försökt fixa internet i nån timme, vi har liksom uppgraderat oss med ett snabbare men det funkade inte ens, fett lack man blir. så ah nu har vi typ fixat de, så nu sitter jag ju här och bloggar :ddD.DD: glada ni blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tror inte jag ska hitta på något alls ikväll, typ sitta hemma och käka chips?! fan va skönt. har inte haft en ensam stund på hela lovet knappt, flängt hit och dit med han och hon och den och dom, typ. men de är kul, för jag är en social människa, hähähäh, så jag gillar att umgås, men ibland vill man bah tjilla och tjocka. ni fattar vah?


jag idag när vi spela :) eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0