Listan med stort L

hallå igen! sitter i sängen och vill att de ska börja nåt bra på teve. laddade ner spy kids tidigare idag för att titta på när jag satt och gjorde ingenting, men den va så jäkla seg så den är typ klar nu och nu är jag fett osugen på att se den så eh, pallar inte. på tal om ingenting, fan va mycket snö det är ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har iaf kollat beck och skit med mamma. mysi. så killade vi på varandras hår och sånt. ska snart bädda ner mig och slagga. ny dag imorn (Y) har temavecka denna vecka i skolan så vi har inga vanliga lektioner utan vi ska jobba med företag typ........ börjar iallfall elva imorn med nån föreläsning. spännande. eller? sen ska vi intervjuva ett företag och sen slutar jag :) denhär veckan kommer nog bli så jäkla fett! min födelsedag och allt, hehe.
eftersom att min blogg är så jäkla trist så tänkte jag haka på trenden med att följa denhär jäkla listan som alla gör. vet inte vem som kom på det eller så men typ varenda jävel göre så liksom, varför inte? kanske blir lite mer interessant att läsa denna bloggis då :) vi får väl se.
börjar imorn med en presentation av mig själv då :) PÖSSSSSSSSSSS OCH NATTI

1. Presentera mig själv
2. Min första kärlek
3. Mina föräldrar
4. Detta åt jag idag
5. Vad är kärlek?
6. Min dag
7. Min bästa vän
8. Ett ögonblick
9. Min tro
10. Detta hade jag på mig idag
11. Mina syskon
12. I min handväska
13. Den här veckan
14. Ett sms
15. Mina drömmar
17. Min första kyss
18. Mitt favoritminne
19. Min favoritfödelsedag
20. Detta ångrar jag
21. Den här månaden
22. Det här upprör mig
23. Det här får mig att må bättre
24. Det här får mig att gråta
25. En första
26. Mina rädslor
27. Min favoritplats
28. Detta saknar jag
29. Mina ambititioner
30. Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0