lördag

hej mina underbara läsare :) eller kompisar ska jag kanske säga, eftersom det typ bara är dom som läser, hehe. men tja iaf.
skrev ju igår att jag skulle på bio, och så blev det. efter en svettig danslektion (fräscht) drog jag till centralen och mötte upp micke och daniel. dennis satt fast på tåget så han kom senare, haha. vi drog och köpte biljetter till paranormal activity 2 och sen mötte dennis på hemköp. vi köpte chips och läsk och skit och sen back to the bio. filmen va skitläskig, verkligen. höll på att börja böla och klämde sönder dennis hand lite, hehe. usch asså! men den va bra :) drog hem och sov efter det.
imorse vaknade vi tidigt och drog till barkaby med mamma. vi shoppade lite och även i kungens kurva efter det. fick med mig ett par svarta acne-jeans hem, ett par blåa från nudie, tre par skor och ett puder. kan tyvärr inte fota grejjerna eftersom jag ska få de i födelsedagspresent, hehe. ja inte pudret dock, men hur kul äre att se en bild på de liksom?! :) hittade en blus på mq också som jag verkligen ångrar att ja inte köpte nu :(((( åhfan, den va så fin! billig också. men ska byta om nu för att sen dra hem till johanna och käka middag, och sen ha filmkväll med våra fina vänner :) PÖSS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahah carro jag satt och kollade igenom Mimmis bilder (hon som känner din kille dennis) och det var en bild på dennis,hahah han var skit liten.

2010-11-28 @ 18:38:21
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0