lycka är att ha en vän

sitter och lökar i mitt rum. ah fast näe. men inte långt ifrån. så sjukt varmt. fattar inte hur för jag har ett ej fungerande element liksom. och jag fryser alltid, men nu helt plötsligt äre dödsvarmt. och så dricker jag te också, bra! har lust att öppna fönstret, men då blir för kallt. finns aldrig lagom........
jag är så jäkla cool. ville bah säga de. har så tuffa och kul idéer hela tiden :) jag gillar mig själv. näe jag älskar nog mig själv faktiskt. kom på också att jag skulle göra en presentation om mig själv idag, men de är så svårt så pallar inte. blir imorn istället, kanske! (Y) måste hitta kläder nu, sen sova. eller ja, kolla SATC först. love! miss my boy också :(
näe nu måste jag svalka mig, haha! HEIDOOOOOOOOO


assötaste! saknar henne ocksåååååååååå. hon är liksom ledig denna vecka............!

ps till johanna. jeansen passade så jag kan bara tacka och bocka så mycket och skicka massa mysiga pussar hihiihih love! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0