nu äre jul igen. typ, snart

tanken slog mig precis att det är 2 veckor och 4 dagar kvar till min födelsedag, och efter det är det endast 3 veckor kvar till julafton. tiden går så galet fort alltså.
jag har ingen aning om vad jag ska önska mig. har ju typ allt jag behöver. tak över huvudet, mat, en underbar familj, fina vänner & världens bästa pojkvän. och så har jag ett eget rum, massa kläder, en mobil, en teve, en dvd, två datorer, lite smycken och massa skor. ja, vad mer behövs?
jo men en kort önskelista har jag trots allt fått ihop.
den består av typ;

- en rosa kamera
- en vinterjacka
- en ny säng
- en resa (till typ NY, london eller paris)
- pengar
- parfym
- väskor
- kläder
- smycken
- underkläder
- presentkort
- photoshop
- ett par skitsnygga boots jag har hittat (mina gamla gick ju sönder)
- lite nya småprylar till rummet (eftersom jag ska göra om liiiiiiiite bara)
ja, de är sånt man behöver eller aldrig kan få för mycket av (Y) bra grejjer att önska sig.
hoppas veeeeeerkligen att jag får en kamera iaf. behövs, för vågar aldrig låna med mig familjens kamera nånstans.

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: haha ja verkligen! :O

2010-11-14 @ 21:51:37
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0